Το opensource εργαλείο Zimbra παρέχει δυνατότητα online συνεργασίας και επικοινωνίας σε πάνω από 500 εκατομμύρια χρήστες σε όλο τον κόσμο.
Το Zimbra ξεκίνησε ως ένας πολύ καλοσχεδιασμένος και εύχρηστος e-mail client, αλλά πλέον έχει εξελιχθεί σε κάτι πολύ περισσότερο.
Μας επιτρέπει να συγκεντρώσουμε όλους τους λογαριασμούς ηλεκτρονικής αλληλογραφίας μας και να τους διαχειριζόμαστε από το ίδιο μέρος.
Το μόνο που χρειάζεται είναι να εισαγάγουμε τα απαραίτητα στοιχεία των λογαριασμών που διατηρούμε σε διάφορες υπηρεσίες e-mail.
Το πρόγραμμα θα κατεβάσει τα μηνύματα, τα οποία μπορούμε να διαχειριζόμαστε ακόμα κι όταν δεν είμαστε συνδεδεμένοι στο Διαδίκτυο, καθώς και να συντάσσουμε νέα μηνύματα, τα οποία θα αποσταλούν όταν βρεθούμε και πάλι on-line.
Επιπλέον, η σουίτα, περιλαμβάνει ημερολόγιο και πρόσβαση μέσα από το περιβάλλον του στα δημοφιλή κοινωνικά δίκτυα Facebook και Twitter.
Το περιβάλλον του Zimbra είναι δομημένο σε καρτέλες που εξασφαλίζουν την εύκολη πρόσβαση σε όλες τις λειτουργίες του. Ανάμεσα σε άλλα, υπάρχει κι ένα ημερολόγιο για να έχουμε τις υπενθυμίσεις, τα ραντεβού και τις λίστες μας συγκεντρωμένα σε ένα μέρος.
Η καρτέλα Tasks του Zimbra επιτρέπει τη χρήση του προγράμματος ως project management, αφού για κάθε task υπάρχει η δυνατότητα παρακολούθησης προόδου και συμμετοχής άλλων ατόμων.
Το Zimbra έρχεται σε διάφορες μορφές, ανάλογα με το περιβάλλον στο οποίο θα εγκατασταθεί. Έτσι, υπάρχει το απλό και δωρεάν Desktop και οι εκδόσεις Collaboration Network που είναι εμπορική και η Collaboration OpenSourceπου είναι δωρεάν και τρέχει σε Linux. Επιπλέον, στις παραπάνω εκδόσεις περιλαμβάνεται και η έκδοση Mobile που τρέχει σε φορητές συσκευές, καθώς και ο Webclient που τρέχει στον browser και άρα σε όλες τις συσκευές ανεξαρτήτως μεγέθους και λειτουργικού συστήματος.
Υπάρχουν τέλος και εκδόσεις Enterprise που απευθύνονται σε μεγάλους οργανισμούς και εταιρείες.
Πηγή : https://www.ote.gr
Το Zimbra ξεκίνησε ως ένας πολύ καλοσχεδιασμένος και εύχρηστος e-mail client, αλλά πλέον έχει εξελιχθεί σε κάτι πολύ περισσότερο.
Μας επιτρέπει να συγκεντρώσουμε όλους τους λογαριασμούς ηλεκτρονικής αλληλογραφίας μας και να τους διαχειριζόμαστε από το ίδιο μέρος.
Το μόνο που χρειάζεται είναι να εισαγάγουμε τα απαραίτητα στοιχεία των λογαριασμών που διατηρούμε σε διάφορες υπηρεσίες e-mail.
Το πρόγραμμα θα κατεβάσει τα μηνύματα, τα οποία μπορούμε να διαχειριζόμαστε ακόμα κι όταν δεν είμαστε συνδεδεμένοι στο Διαδίκτυο, καθώς και να συντάσσουμε νέα μηνύματα, τα οποία θα αποσταλούν όταν βρεθούμε και πάλι on-line.
Επιπλέον, η σουίτα, περιλαμβάνει ημερολόγιο και πρόσβαση μέσα από το περιβάλλον του στα δημοφιλή κοινωνικά δίκτυα Facebook και Twitter.
Το περιβάλλον του Zimbra είναι δομημένο σε καρτέλες που εξασφαλίζουν την εύκολη πρόσβαση σε όλες τις λειτουργίες του. Ανάμεσα σε άλλα, υπάρχει κι ένα ημερολόγιο για να έχουμε τις υπενθυμίσεις, τα ραντεβού και τις λίστες μας συγκεντρωμένα σε ένα μέρος.
Η καρτέλα Tasks του Zimbra επιτρέπει τη χρήση του προγράμματος ως project management, αφού για κάθε task υπάρχει η δυνατότητα παρακολούθησης προόδου και συμμετοχής άλλων ατόμων.
Το Zimbra έρχεται σε διάφορες μορφές, ανάλογα με το περιβάλλον στο οποίο θα εγκατασταθεί. Έτσι, υπάρχει το απλό και δωρεάν Desktop και οι εκδόσεις Collaboration Network που είναι εμπορική και η Collaboration OpenSourceπου είναι δωρεάν και τρέχει σε Linux. Επιπλέον, στις παραπάνω εκδόσεις περιλαμβάνεται και η έκδοση Mobile που τρέχει σε φορητές συσκευές, καθώς και ο Webclient που τρέχει στον browser και άρα σε όλες τις συσκευές ανεξαρτήτως μεγέθους και λειτουργικού συστήματος.
Υπάρχουν τέλος και εκδόσεις Enterprise που απευθύνονται σε μεγάλους οργανισμούς και εταιρείες.
Πηγή : https://www.ote.gr
0 Comments