Eνα πολυ καλο αρθρο απο το papaki.gr.
H διαφήμιση στο Google AdWords είναι ένας από τους πιο αποτελεσματικούς τρόπους online προβολής της επιχείρησης σας. Παράλληλα έχει την καλύτερη απόδοση επένδυσης, αρκεί να γίνεται με το σωστό τρόπο! Δεδομένου ότι το AdWords είναι ένα σύνθετο σύστημα που χρειάζεται συνεχόμενο έλεγχο, βελτιστοποίηση, αλλά και ενημέρωση, απαιτείται χρόνος από την πλευρά της επιχείρησης για να μπορέσει να το διαχειριστεί.
Στο άρθρο αυτό, αλλά και σε μία σειρά εβδομαδιαίων post που θα ακολουθήσουν, θα βρείτε συμβουλές και τακτικές για να διαχειριστείτε ευκολότερα και αποτελεσματικότερα την καμπάνια σας. Επίσης, θα μάθετε μερικά από τα “μυστικά” των AdWords experts του Papaki που χρησιμοποιούν για τη βελτιστοποίηση μίας καμπάνιας, όπως αυτές που διαχειρίζονται για τους πελάτες μας.
Σε παλαιότερα post μας μπορείτε να βρείτε πληροφορίες σχετικά με τη δημιουργία της πρώτης σας καμπάνιας στo Google AdWords και τη σωστή οργάνωση της:
5 Βήματα για την 1η καμπάνια σας στο Google AdWords
Πως οργανώνω τον Google AdWords λογαριασμό μου!
1. Βελτιώστε το CTR σας με τις «Επεκτάσεις Διαφημίσεων»
Ένα από τα πλεονεκτήματα του AdWords είναι το πλήθος των εργαλείων που παρέχει για τη μεγιστοποίηση της διεισδυτικότητας σας στους πιθανoύς πελάτες και επισκέπτες του website σας. Ένα τέτοιο “εργαλείο” είναι οι επεκτάσεις διαφημίσεων, οι οποίες δημιουργούνται πολύ εύκολα και είναι εντελώς δωρεάν. Σε αυτές ανήκουν οι σύνδεσμοι ιστότοπου (ή αλλιώς «ad sitelinks»), που σας επιτρέπουν να προβάλετε επιπλέον links προς το website σας, κάτω από το κείμενο των διαφημίσεων σας.
Μπορούν να δημιουργηθούν γρήγορα και εύκολα μέσα από τις ρυθμίσεις της καμπάνιας σας και έχουν πολύ θετική επίδραση στην Αναλογία κλικ/εμφανίσεων (CTR). Αυξάνουν το χώρο που καταλαμβάνει η καμπάνια σας στη σελίδα, κι έτσι αυξάνεται η πιθανότητα οι χρήστες να κάνουν κλικ στη διαφήμιση σας, δεδομένου ότι εμφανίζονται περισσότερες σχετικές πληροφορίες και η διαφήμιση σας γίνεται πιο αξιοπρόσεκτη. Δείτε περισσότερα σχετικά με τη δημιουργία συνδέσμων ιστοτόπου. Άλλοι τύποι επεκτάσεων διαφημίσεων, για ακόμη μεγαλύτερη προβολή της καμπάνιας σας, είναι οι επεκτάσεις τοποθεσίας, κλήσεων και κοινωνικού δικτύου.
2. Μειώστε το κόστος και αυξήστε την απόδοση της επένδυσης σας χρησιμοποιώντας αρνητικές λέξεις-κλειδιά
Οι αρνητικές λέξεις-κλειδιά σας επιτρέπουν να αποκλείσετε τις λέξεις εκείνες για τις οποίες δεν θέλετε να εμφανίζονται οι διαφημίσεις σας. Για παράδειγμα, ας πούμε ότι έχετε ένα ξενοδοχείο 5 αστέρων σε μία τουριστική περιοχή Α. Είμαι σίγουρη ότι δεν έχετε στις λέξεις-κλειδιά σας λέξεις όπως φθηνές, οικονομικές, κλπ. που αντιστοιχούν σε αναζητήσεις για φθηνές διακοπές, κάτι που δεν ανταποκρίνεται στις παροχές σας. Αυτό το σενάριο είναι καταστροφικό για το ROI (απόδοση της επένδυσης) σας, καθώς χρεώνεστε για κλικ από επισκέπτες που είναι απίθανο να αγοράσουν από τις υπηρεσίες σας, εφόσον δεν παρέχετε αυτό που αναζητούν. Φτιάξτε τη λίστα με τις αρνητικές λέξεις κλειδιά για την καμπάνια σας, ξεκινώντας από τις πιο προφανείς και παρακολουθώντας ποιες λέξεις κλειδιά σας «τρώνε» χρήματα άσκοπα. Διαβάστε περισσότερα σχετικά με τις αρνητικές λέξεις κλειδιά.
3. Αυξήσετε την επισκεψιμότητα του website σας αξιοποιώντας τα στατιστικά δεδομένα του μεριδίου εμφάνισης
Το μερίδιο εμφάνισης (IS) δείχνει το ποσοστό των διαθέσιμων εμφανίσεων που τελικά λαμβάνει η διαφήμιση σας. Πιο απλά, πόσες φορές εμφανίστηκε η διαφήμιση σας, σε σχέση με το πόσες φορές θα μπορούσε να έχει εμφανιστεί. Αν το μερίδιο εμφάνισης σας είναι χαμηλό, τότε χάνετε πολύτιμα κλικ και η επισκεψιμότητα του site σας είναι χαμηλή. Υπάρχουν, όμως, αρκετοί τρόποι για να δοκιμάσετε τι επηρεάζει το μερίδιο εμφάνισης για τη δική σας καμπάνια. Για παράδειγμα, βεβαιωθείτε ότι οι λέξεις-κλειδιά που έχετε επιλέξει είναι απόλυτα σχετικές με τα διαφημιστικά σας κείμενα, και κυρίως με τη σελίδα προορισμού της διαφήμισης σας. Επίσης, μπορείτε να πειραματιστείτε με το bid σας για να δείτε πως επηρεάζει το μερίδιο εμφάνισης σας. Χρειάζεται να είναι τόσο υψηλό, ή μήπως με χαμηλότερο bid κερδίζετε περισσότερα κλικ; Τέλος, στοχεύστε στη σωστή χώρα! Για παράδειγμα αν έχετε eshop και δεν κάνετε αποστολές στο εξωτερικό, δεν υπάρχει κανένας λόγος να χάνετε χρήματα, στοχεύοντας σε άλλες χώρες πλην της Ελλάδας.
Για να δείτε το μερίδιο εμφάνισης πηγαίνετε στη σελίδα στατιστικών την καμπάνιας σας και επιλέξτε Στήλες – Μορφοποίηση Στηλών. Δείτε περισσότερες πληροφορίες για τη μέτρηση του μεριδίου εμφάνισης.
4. Αυξήστε τις πωλήσεις σας βελτιώνοντας τη σελίδα προορισμού των διαφημίσεων
Ίσως ο πιο σημαντικός παράγοντας που επηρεάζει την πραγματοποίηση ή μη μιας αγοράς (ή εκδήλωσης ενδιαφέροντος) είναι η σελίδα προορισμού. Την καλύτερη καμπάνια να έχετε, αν η σελίδα στην οποία οδηγεί η διαφήμιση σας είναι κακοσχεδιασμένη, δύσχρηστη ή δυσλειτουργική, η απόδοση της καμπάνια σας στο AdWords δεν θα είναι η αναμενόμενη. Κατ΄αρχήν μία καλοσχεδιασμένη και σχετική με την αναζήτηση του χρήστη σελίδα προορισμού, αυξάνει την πιθανότητα αγοράς. Επίσης, η Google ανταμείβει πάντα τη σχετικότητα μεταξύ λέξεων-κλειδιών, διαφημιστικών κειμένων και σελίδας προορισμού (λεπτομέρειες σε επόμενο post). Συνεπώς, φροντίστε η σελίδα προορισμού σας να ανταποκρίνεται στις προσδοκίες του χρήστη που συναντάει τη διαφήμιση σας.
5. Μετρήστε τις μετατροπές που προέρχονται από τη διαφήμιση
Γνωρίζετε πόσες πωλήσεις, ή άλλες εκδηλώσεις ενδιαφέροντος, προέρχονται από τη διαφήμιση σας στο AdWords; Ξέρετε πόσα χρήματα, από αυτά που επενδύετε, λαμβάνετε πίσω; Μήπως μπορείτε να πείτε με ποια λέξη-κλειδί ψάχνουν όσοι πραγματοποιούν αγορές στο website σας;
Σε όλα αυτά τα ερωτήματα και σε πολλά ακόμη, μπορείτε να απαντήσετε με τον κώδικα παρακολούθησης μετατροπών του AdWords ή του Analytics. O κώδικας εγκαθίσταται εύκολα (λεπτομέρειες στο επόμενο post) στη σελίδα ολοκλήρωσης μίας αγοράς που θέλετε να καταγράψετε. Εκτός όμως από πωλήσεις, μπορείτε να παρακολουθείτε επίσης άλλες σημαντικές ενέργειες στο website σας, όπως για παράδειγμα εγγραφές νέων μελών, συμπλήρωση φόρμας ενδιαφέροντος, κλπ.
Πηγη : http://www.papaki.gr
H διαφήμιση στο Google AdWords είναι ένας από τους πιο αποτελεσματικούς τρόπους online προβολής της επιχείρησης σας. Παράλληλα έχει την καλύτερη απόδοση επένδυσης, αρκεί να γίνεται με το σωστό τρόπο! Δεδομένου ότι το AdWords είναι ένα σύνθετο σύστημα που χρειάζεται συνεχόμενο έλεγχο, βελτιστοποίηση, αλλά και ενημέρωση, απαιτείται χρόνος από την πλευρά της επιχείρησης για να μπορέσει να το διαχειριστεί.
Στο άρθρο αυτό, αλλά και σε μία σειρά εβδομαδιαίων post που θα ακολουθήσουν, θα βρείτε συμβουλές και τακτικές για να διαχειριστείτε ευκολότερα και αποτελεσματικότερα την καμπάνια σας. Επίσης, θα μάθετε μερικά από τα “μυστικά” των AdWords experts του Papaki που χρησιμοποιούν για τη βελτιστοποίηση μίας καμπάνιας, όπως αυτές που διαχειρίζονται για τους πελάτες μας.
Σε παλαιότερα post μας μπορείτε να βρείτε πληροφορίες σχετικά με τη δημιουργία της πρώτης σας καμπάνιας στo Google AdWords και τη σωστή οργάνωση της:
5 Βήματα για την 1η καμπάνια σας στο Google AdWords
Πως οργανώνω τον Google AdWords λογαριασμό μου!
1. Βελτιώστε το CTR σας με τις «Επεκτάσεις Διαφημίσεων»
Ένα από τα πλεονεκτήματα του AdWords είναι το πλήθος των εργαλείων που παρέχει για τη μεγιστοποίηση της διεισδυτικότητας σας στους πιθανoύς πελάτες και επισκέπτες του website σας. Ένα τέτοιο “εργαλείο” είναι οι επεκτάσεις διαφημίσεων, οι οποίες δημιουργούνται πολύ εύκολα και είναι εντελώς δωρεάν. Σε αυτές ανήκουν οι σύνδεσμοι ιστότοπου (ή αλλιώς «ad sitelinks»), που σας επιτρέπουν να προβάλετε επιπλέον links προς το website σας, κάτω από το κείμενο των διαφημίσεων σας.
Μπορούν να δημιουργηθούν γρήγορα και εύκολα μέσα από τις ρυθμίσεις της καμπάνιας σας και έχουν πολύ θετική επίδραση στην Αναλογία κλικ/εμφανίσεων (CTR). Αυξάνουν το χώρο που καταλαμβάνει η καμπάνια σας στη σελίδα, κι έτσι αυξάνεται η πιθανότητα οι χρήστες να κάνουν κλικ στη διαφήμιση σας, δεδομένου ότι εμφανίζονται περισσότερες σχετικές πληροφορίες και η διαφήμιση σας γίνεται πιο αξιοπρόσεκτη. Δείτε περισσότερα σχετικά με τη δημιουργία συνδέσμων ιστοτόπου. Άλλοι τύποι επεκτάσεων διαφημίσεων, για ακόμη μεγαλύτερη προβολή της καμπάνιας σας, είναι οι επεκτάσεις τοποθεσίας, κλήσεων και κοινωνικού δικτύου.
2. Μειώστε το κόστος και αυξήστε την απόδοση της επένδυσης σας χρησιμοποιώντας αρνητικές λέξεις-κλειδιά
Οι αρνητικές λέξεις-κλειδιά σας επιτρέπουν να αποκλείσετε τις λέξεις εκείνες για τις οποίες δεν θέλετε να εμφανίζονται οι διαφημίσεις σας. Για παράδειγμα, ας πούμε ότι έχετε ένα ξενοδοχείο 5 αστέρων σε μία τουριστική περιοχή Α. Είμαι σίγουρη ότι δεν έχετε στις λέξεις-κλειδιά σας λέξεις όπως φθηνές, οικονομικές, κλπ. που αντιστοιχούν σε αναζητήσεις για φθηνές διακοπές, κάτι που δεν ανταποκρίνεται στις παροχές σας. Αυτό το σενάριο είναι καταστροφικό για το ROI (απόδοση της επένδυσης) σας, καθώς χρεώνεστε για κλικ από επισκέπτες που είναι απίθανο να αγοράσουν από τις υπηρεσίες σας, εφόσον δεν παρέχετε αυτό που αναζητούν. Φτιάξτε τη λίστα με τις αρνητικές λέξεις κλειδιά για την καμπάνια σας, ξεκινώντας από τις πιο προφανείς και παρακολουθώντας ποιες λέξεις κλειδιά σας «τρώνε» χρήματα άσκοπα. Διαβάστε περισσότερα σχετικά με τις αρνητικές λέξεις κλειδιά.
3. Αυξήσετε την επισκεψιμότητα του website σας αξιοποιώντας τα στατιστικά δεδομένα του μεριδίου εμφάνισης
Το μερίδιο εμφάνισης (IS) δείχνει το ποσοστό των διαθέσιμων εμφανίσεων που τελικά λαμβάνει η διαφήμιση σας. Πιο απλά, πόσες φορές εμφανίστηκε η διαφήμιση σας, σε σχέση με το πόσες φορές θα μπορούσε να έχει εμφανιστεί. Αν το μερίδιο εμφάνισης σας είναι χαμηλό, τότε χάνετε πολύτιμα κλικ και η επισκεψιμότητα του site σας είναι χαμηλή. Υπάρχουν, όμως, αρκετοί τρόποι για να δοκιμάσετε τι επηρεάζει το μερίδιο εμφάνισης για τη δική σας καμπάνια. Για παράδειγμα, βεβαιωθείτε ότι οι λέξεις-κλειδιά που έχετε επιλέξει είναι απόλυτα σχετικές με τα διαφημιστικά σας κείμενα, και κυρίως με τη σελίδα προορισμού της διαφήμισης σας. Επίσης, μπορείτε να πειραματιστείτε με το bid σας για να δείτε πως επηρεάζει το μερίδιο εμφάνισης σας. Χρειάζεται να είναι τόσο υψηλό, ή μήπως με χαμηλότερο bid κερδίζετε περισσότερα κλικ; Τέλος, στοχεύστε στη σωστή χώρα! Για παράδειγμα αν έχετε eshop και δεν κάνετε αποστολές στο εξωτερικό, δεν υπάρχει κανένας λόγος να χάνετε χρήματα, στοχεύοντας σε άλλες χώρες πλην της Ελλάδας.
Για να δείτε το μερίδιο εμφάνισης πηγαίνετε στη σελίδα στατιστικών την καμπάνιας σας και επιλέξτε Στήλες – Μορφοποίηση Στηλών. Δείτε περισσότερες πληροφορίες για τη μέτρηση του μεριδίου εμφάνισης.
4. Αυξήστε τις πωλήσεις σας βελτιώνοντας τη σελίδα προορισμού των διαφημίσεων
Ίσως ο πιο σημαντικός παράγοντας που επηρεάζει την πραγματοποίηση ή μη μιας αγοράς (ή εκδήλωσης ενδιαφέροντος) είναι η σελίδα προορισμού. Την καλύτερη καμπάνια να έχετε, αν η σελίδα στην οποία οδηγεί η διαφήμιση σας είναι κακοσχεδιασμένη, δύσχρηστη ή δυσλειτουργική, η απόδοση της καμπάνια σας στο AdWords δεν θα είναι η αναμενόμενη. Κατ΄αρχήν μία καλοσχεδιασμένη και σχετική με την αναζήτηση του χρήστη σελίδα προορισμού, αυξάνει την πιθανότητα αγοράς. Επίσης, η Google ανταμείβει πάντα τη σχετικότητα μεταξύ λέξεων-κλειδιών, διαφημιστικών κειμένων και σελίδας προορισμού (λεπτομέρειες σε επόμενο post). Συνεπώς, φροντίστε η σελίδα προορισμού σας να ανταποκρίνεται στις προσδοκίες του χρήστη που συναντάει τη διαφήμιση σας.
5. Μετρήστε τις μετατροπές που προέρχονται από τη διαφήμιση
Γνωρίζετε πόσες πωλήσεις, ή άλλες εκδηλώσεις ενδιαφέροντος, προέρχονται από τη διαφήμιση σας στο AdWords; Ξέρετε πόσα χρήματα, από αυτά που επενδύετε, λαμβάνετε πίσω; Μήπως μπορείτε να πείτε με ποια λέξη-κλειδί ψάχνουν όσοι πραγματοποιούν αγορές στο website σας;
Σε όλα αυτά τα ερωτήματα και σε πολλά ακόμη, μπορείτε να απαντήσετε με τον κώδικα παρακολούθησης μετατροπών του AdWords ή του Analytics. O κώδικας εγκαθίσταται εύκολα (λεπτομέρειες στο επόμενο post) στη σελίδα ολοκλήρωσης μίας αγοράς που θέλετε να καταγράψετε. Εκτός όμως από πωλήσεις, μπορείτε να παρακολουθείτε επίσης άλλες σημαντικές ενέργειες στο website σας, όπως για παράδειγμα εγγραφές νέων μελών, συμπλήρωση φόρμας ενδιαφέροντος, κλπ.
Πηγη : http://www.papaki.gr
0 Comments